dinsdag 23 april 2013

MY FAVORITE BUDGET NAIL POLISH

Iedereen kent ze wel, de budget nagellakjes van onder andere Catrice, Essence en NYC. Op de foto hier boven zie je een aantal van mijn budget nagellakjes. Veel mensen zeggen dat budget nagellak altijd slecht is, de een vind van wel de ander vind van niet, natuurlijk is de kwaliteit van duurdere nagellak vaak beter en heeft het een betere/ mooiere verpakking, maar zeg nou zelf vind jij goedkope nagellak nou echt altijd zo slecht? vast niet! als je naar de nagellak zelf kijkt hoeft er niet altijd een groot verschil te zijn tussen dure en budget nagellakjes. hier laat ik mijn favoriete budget nagellakjes zien. wil je het zien? lees dan snel verder!


Dit is een van mijn favoriete nagellakjes. Zoals je ziet is de nagellak van het merk Saffron London, het nummer 49. De verpakking viel mij meteen op, vooral de zilver kleurige dop van de nagellak. deze nagellak is te koop bij de OP=OP Shop, verder weet ik niet zo gouw waar deze nagellak nog meer te verkrijgen is. De prijs van deze nagellak was zeker goedkoop! ze waren namelijk per stuk maar €1,99,- en 3 stuks voor €5,-.
het product is 12 maanden houd baar, maar dat kan altijd nog verschillen. Het is een felle neon roze kleur, leuk voor de zomer!

Ook deze twee nagellakjes vind ik super leuk,  de lakjes zijn leuk ontworpen het doet mij persoonlijk een beetje denken aan een zandloper vorm, ook de bovenkant van de nagellak is leuk afgestemd op de kleur van de nagellak. Het merk is Essence colour & go, de lichtblauwe is de 146 that's what i mint! en de roze is 109 off to maimi! allebei zijn het net zoals het vorige nagellakje zomerse kleuren! de lakjes zijn in de Kruidvat winkels te koop voor maar €1,69,- per stuk!
Primark slecht? wel nee! deze nagellakjes zijn praktich en leuk ontworpen, zoals je kunt zien zijn de nagellakjes aardig klein waardoor het makkelijk is om mee te nemen in je tas. Eigenlijk zie ik alleen maar plus punten op een klein dingetje na, het is jammer dat er maar 6 ml in zit, maar ach voor die prijs kan het er mee door! mijn voorkeur gaat toch wel uit na deze 3 lakjes van de hier boven genoemden nagellaken. De nagellakjes worden verkocht per 4 stuks ( de hier boven staande nagellakjes zaten niet bij elkaar in de verpakking ), ze zijn als goed is te verkrijgen bij alle Primark winkels. De nagellakjes zijn per vier stuks €2.50,- totaal niet duur! dit product is 24 maanden houd baar. De nagellakjes hebben appart niet een bepaald nummer of naam, misschien stond dat op de verpakking maar helaas heb ik die niet meer.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen: