zaterdag 27 april 2013

ETOS COLOUR CARE LIPSTICKS

Gister avond ben ik even lekker wezen winkelen, toen ik de Etos binnen liep zag ik al snel deze twee super mooie lipsticks liggen! Ik liep eerst nog te twijfelen maar omdat het bijna negen uur was en dus de winkels gingen sluiten heb ik toch besloten de lipsticks te kopen. De lipsticks zijn van de Etos Colour Care lijn. Wil je meer weten over deze twee lipsticks lees dan verder!

De lipsticks hebben een mooie goudkleurige huls en een doorzichtige dop waardoor je de kleur van de lipsticks meteen al duidelijk kunt zien vanaf de bovenkant. Ook de zilverkleurige tekst wat op de doorzichtige dop staat vind ik goed passen. De verpakking in zen geheel vind ik er totaal niet goedkoop uit zien, in vergelijking met bijv. Essence is deze verpakking toch wel luxer. 


Volgens Etos Beschermt en verzorgt de lipstick en bevat het Vitamine E. De linker lipstick is nummer 102, en heeft een warm roze kleur. De rechter lipstick is nummer 101 het is volgens mij de lichtste kleur van de Colour Care lijn, en heeft een zacht roze kleur. Beide lipsticks hebben een mooie glans. Ik heb expres geen hele felle kleuren gekocht zoals fel roze of knal rood omdat ik van mezelf wat bleek ben, staat zo'n kleur mij al gouw wat hard.

 Hier heb ik nummer 102 op zoals je ziet komt er een mooie glas van af.
Hier heb ik nummer 101 op. ook hier zie je een mooie glans.

persoonlijk vind ik nummer 101 het mooist. deze lipsticks en nog veel meer kleuren zijn te koop bij Etos voor een prijs van €2,99


Follow on Bloglovin


Geen opmerkingen: