vrijdag 26 april 2013

BUDGET AVOND PARFUMS

Dit is mijn aller eerste review! wat jullie er van vinden! hopelijk is het een beetje gelukt en vinden jullie het leuk, het zijn twee heerlijke budget geuren namelijk 'Dangerous Woman' van Bruno Banani en 'Midnight Heat' van Beyoncé  De parfums zijn alle twee nog onder de €20,- euro te verkrijgen en zijn voornamelijk heerlijk als avond parfum. Het zijn parfums met een sensuele geur. ben je benieuwd ? kijk dan naar mijn review over deze parfums!



Topnoten: Pitaya, stervrucht, abrikoos
 Hartnoten: Mokara orchidee, zwarte tulp en pioenroos
 Basisnoten: Warme amber, patchoeli en sandelhout

De flacon bij 'Midnight Heat' ziet er goed uit, de vorm is net zoals bij de vorige parfums van Beyoncé  het zelfde, alleen de kleuren verschillen, verder heb ik er niets op aan te merken.
Mijn eerste gedachten bij deze geur is: heerlijk! het ruikt fruitig, het is sexy en heeft een verleidelijke zoete geur. Het ruikt niet zo sterk als de andere parfums van Beyoncé  wel is de parfum wat zoet dan de andere parfums van Beyoncé. De geur past goed bij de sensuele uitstraling van de flacon. De geur blijft lang zitten en hoeft niet vaak bij gesprayd te worden.


Beyoncé 'Midnight Heat' EdT 15ML €15,- 
Beyoncé 'Midnight Heat' EdT 30ML €24,-
Beyoncé 'Midnight Heat' EdT 50ML €33,-


 Een heerlijke geur!

De flacon ziet er bij sommige Bruno parfums goedkoop uit, bij deze valt dat wel mee, alleen door de zwarte plastic dop vind ik de parfum toch nog een tikje goedkoop er uit zien. maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Zelf vind ik de flacon wel wat hebben, de bovenkant van de flacon doet mij denken aan speels en de onderkant juist aantrekkelijk en sexy qua kleuren combinatie, maar uiteindelijk gaat het toch om de geur. 

Mijn eerste gedachtes bij deze Eau de toilette toen ik het rook waren: zomers en fris! het is een redelijk sterke parfum, daarom zal ik het niet vaak overdag dragen, maar voor een avondje weg/uit is het een prima parfum! De Eau de Toilette 'Dangerous Woman' is een verleidelijke, krachtige vrouwelijke geur. de geur blijft ook nog eens lang zitten!


Topnoten: zwarte bessen
Hartnoten: kokosmelk en bloemen
Basisnoten: heliotroop, gourmand noten, Vanille Absolute

Bruno Banani 'Dangerous Woman' EdT 20 ML €16,-
Bruno Banani 'Dangerous Woman' EdT 40 ML €26,-
Bruno Banani 'Dangerous Woman' EdT 60 ML €36,-

Dangerous Woman is zeker een aanrader, en is ook nog eens lekker goedkoop.

Follow on Bloglovin

Ik zou het leuk vinden als je me zou volgen,
lovee 


Geen opmerkingen: